دکتر علی نیاستی-متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و طب سوزنی

دکتر علی نیاستی-متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و طب سوزنی

تشخیص و درمان غیر جراحی کمر درد- دیسک-سیاتیک بیماری های عضله و استخوان - مفاصل - روماتیسم- آرتروز زانو - کاهش وزن و تناسب اندام-فیس لیفت وزیبائی و شادابی صورت.
دکتر علی نیاستی-متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و طب سوزنی

دکتر علی نیاستی-متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و طب سوزنی

تشخیص و درمان غیر جراحی کمر درد- دیسک-سیاتیک بیماری های عضله و استخوان - مفاصل - روماتیسم- آرتروز زانو - کاهش وزن و تناسب اندام-فیس لیفت وزیبائی و شادابی صورت.

جهت کاهش وزن و لاغری اندام خود با طب سوزنی حتما اطلاعات زیر را بدقت بخوانید

نسبت دور کمر به  دور باسن به معنی نسبت محیط دور کمر به محیط دور  مفصل ران است. این نسبت می‌تواند نشانه‌ای از سلامتی شخص و ریسک ابتلا به مشکلات جدی سلامتی همچون دیابت و بیماری‌های قلبی-عروقی باشد. بسیاری از تحقیقات نشان داده که نسبت دور کمر به دور باسن ۰٫۷ برای زنان و ۰٫۹ برای مردان نشان‌دهنده سلامتی بیشتر و باروری بالاتر است. تحقیقات نشان می دهد در صورتی که دور کمر زنان بیش از 80 سانتیمتر و مردان بیش از 94 سانتیمتر باشد ، خطر ابتلا به دیابت نوع دوم و بیماری های قلبی در آنها بالا خواهد بود.

روش محاسبه ‌نمایه توده بدن( BMI )

جهت محاسبه نمایه توده بدنی، وزن خود را بر حسب کیلوگرم بدست آورده و قد خود را به مقیاس متر معین نمایید .مثلا قد 168 سانتیمتر معادل 68/1متر می باشد . سپس این عدد را به توان 2 برسانید و حاصل را بعنوان مقسوم علیه در نظر گرفته و رقم وزن را بر آن تقسیم نمایید. حاصل تقسیم نمایه توده بدنی شما میباشد.

وزن برحسب کیلوگرم

———————— = نمایه توده بدن(BMI)

توان دوم قد برحسب متر

لاغری با طب سوزنی چیست ؟

طب سوزنی با تنظیم اشتها ، میل زیاد خوردن را تعدیل می کند. بر اساس عقاید طب سنتی در یک فرد چاق ، سیستم طبیعی بعضی ارگانها مختل می شود. کم کاری تیروئید یکی از علل شایع کاهش متابولیسم و چاقی می باشد که با آزمایش خون این موضوع تایید شده و در صورت وجود ، درمان کم کاری تیروئید بطور همزمان انجام می شود. در افرادی که ریزه خواری دارند و یا اینکه پر خوری عصبی دارند از سوزن های فشاری استفاده می شود که این سوزن ها شبیه پونز بوده و بوسیله چسب در نقاط خاصی از گوش قرار گرفته و روزانه 3تا 4 نوبت توسط بیماربه آرامی ماساژ داده می شود. اینکار به تحریک شاخه گوشی عصب واگ منجر شده و از آنجا که عصب واگ در معده و روده دارای انشعابات متعددی است فرد احساس سیری و پری نموده و از خوردن بیش از حد پرهیز می نماید.

همزمان با طب سوزنی رژیم غذایی تجویز می شود. در صورتی این درمان موثر است که رژیم تجویز شده رعایت شود . در بعضی از مکاتب قبل از شروع درمان یک دوره 1 تا 2 هفته ای روزه داری تجویز می شود. بعد از روزه بیمار خواهد توانست عادات غذایی روزمره را به نحو آسانتری تغییر دهد.

دوره درمان  برای لاغری با طب سوزنی ۱۰ جلسه است که هفته ای ۲ تا ۳ بار انجام می شود. در مواردی که نمایه توده بدن بیشتر از ۳۵ باشد(چاقی درجه ۲ و۳) تعداد جلسات اضافه می شود. دوره روزه بعد از سه ماه ممکن است تجدید شود.

در بعضی از بیماری هایی که سبب بی اشتهائی و ارگان ها دچار نوعی کمبود می گردند از جمله بی اشتهایی عصبی ، طب سوزنی همراه موکسی باسشن (حرارت دادن سوزن ها بوسیله سوزاندن گیاه موکسا) حتما در بهبودی و به وجود آمدن اشتهای خوب و از بین رفتن بی حالی و لاغری و کمی وزن و سایر عوارض بسیار موثر خواهد بود .

در کلینیک طب سوزنی  دکتر نیاستی همه روزه   جهت کاهش وزن و لاغری با طب  سوزنی  بیماران زیادی  را  پذیرا  می باشد و  با روش طب  سوزنی و  مدرن  روز  مراجعه  کنندگان  نتایج  شگفت اوری  بدست  می اورند.

ادرس مطب: مازندران _ تنکابن _ میدان شهید شیرودی _ جنب اداره ی آموزش و پرورش _ ساختمان پارس _ طبقه ی دوم _ واحد ۱۸


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.